زیبایی, ویژه

ورزش آب کردن چربی‌های شکم و پهلو فقط در ۴ دقیقه

61
image_pdfimage_print

چربی های شکم یک معضل فراگیر برای اکثر افراد هستند!

در این مطلب می خواهم با شما رازی را در میان بگذارم که فقط در ۴ دقیقه باعث تحول بدن‌تان می شود. این یک تبلیغ نیست و کاملا حقیقت دارد!

این راز یک حرکت ورزشی ساده است که با انجام آن در ۲۸ روز و فقط ۴ دقیقه استقامت و قدرت بدن تان را افزایش می دهد و چربی های شکم و همه بدن را می سوزاند. این روزها به علت سبک های زندگی ناسالم اغلب افراد از چاقی مخصوصا در ناحیه شکم رنج می برند از طرفی خیلی از افراد فکر می کنند که لاغر کردن نیاز به وقت و انرژی بسیاری دارد و به همین خاطر قید لاغری را میزنند و این شروعی است برای هجوم بیماری های مختلف به بدن از جمله سرطان و بیماری های قلبی!

اما این طور نیست و فقط کافی است که با کمی زیرکی بدن را مجبور به چربی سوزی کنیم. اگر وقت رفتن به باشگاه را ندارید نگران نباشید.

تجربه من این است که از روز ۲۰ به بعد این چالش تغییرات را به طور محسوسی در بدنم به خصوص شکم و بازوها مشاهده کردم. البته نباید انتظار داشته باشید که با این حرکت آرنولد شوید! اما مطمئن باشید که از نتیجه کار بیش از حد توقع تان راضی خواهید بود.

این حرکت Plank نام دارد و از ۲۰ الی ۴۵ ثانیه اجرای حرکت در روز در هفته اول آغاز می شود و تا ۳ الی ۴ دقیقه در هفته چهارم افزایش می یابد.

چگونگی انجام چالش PLANK برای آب کردن چربی های شکم

برای انجام این حرکت فقط کافیست مانند تصویر بدن خود را روی انگشتان پا و ساعد نگه ذارید
روز اول و دوم به مدت ۲۰ ثانیه و در روز سوم و چهارم ۳۰ ثانیه

روز پنجم ۴۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز ششم استراحت کنید و از روز هفتم و هشتم ۴۵ ثانیه در حرکت باقی بمانید.

روز نهم تا یازدهم زمان را به یک دقیقه افزایش دهید.

روز ۱۲ به مدت ۹۰ ثانیه Plank را انجام بدهید.

روز ۱۳ تایم استراحت است و در روز ۱۴ و ۱۵ به مدت ۹۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز شانزده و هفده روی ۱۲۰ ثانیه هدف گذاری کنید.

روز هجدهم ۱۵۰ ثانیه و روز نوزدهم تایم استراحت است.

روز ۲۰ و ۲۱ مجددا ۱۵۰ ثانیه در حرکت باقی مانده.

روز ۲۲ و ۲۳ به راحتی ۱۸۰ ثانیه در حرکت می توانید باقی بمانید.

روز ۲۴ زمانی است که باید ۲۱۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز ۲۵ زمان استراحت است و روز ۲۶ مجددا ۲۱۰ ثانیه را هدف گذاری کنید.

روز ۲۷ باید ۲۴۰ ثانیه در حرکت بمانید

و سرانجام در روز ۲۸ هر چقدر که توانایی دارید حرکت Plank را انجام دهید.

حتما می گویید این که خیلی ساده بود! چطور ممکن است اینقدر جادویی باشد؟
بله، Plank یک حرکت بی نظیر برای تمام عضلات بدن است. وقتی در حالت صحیح حرکت قرار بگیرید نه تنها چربی های شکم، بلکه تمام عضلات بدن شما درگیر خواهند بود.

این چالش را فقط یکبار انجام ندهید. تا می توانید این حرکت را انجام دهید تا از داشتن بدنی سالم و قدرتمند لذت ببرید.

در باره نویسنده / 

مدیروبسایت

مطالب مرتبط

تازه ترین مطالب

  • خونریزی شدید دوران قاعدگی یا منوراژی؛ علائم، علل ایجاد و درمان

    میزان طبیعی از دست دادن خون در یک قاعدگی طبیعی ۶۰ میلی لیتر می باشد از دست دادن خون بیش از  ۸۰ میلی لیتر در یک قاعدگی با طول مدت طبیعی و یا قاعدگی طولانی مدت(بیش از۷روز)به عنوان خونریزی بیش از حد و یا منوراژی شمرده می شود.

  • روشهای سالم افزایش وزن

    اکثر افراد به اشخاصی که می خواهند وزن اضافه کنند، غبطه می خورند چون تعداد افرادی که  دچار اضافه وزن هستند بیشتر بوده و برای این افراد پرهیزات غذایی بسیار دشوار می باشد.

  • تهوع و استفراغ بارداری و راههای درمان آن

    بروز تهوع خفیف تا شدید که گاهی با استفراغ همراه است،در سه ماهه اول بارداری غیرطبیعی نیست.تقریبا ۵۰%زنان در طی دوران بارداری این علائم را تجربه می کنند. تهوع ممکن است در هر زمانی از روز اتفاق بیفتد اما صبح ها شایع تر بوده و به همین علت عارضه صبح گاهی نامیده می شود